21.8.2011 :: Olympiáda mladých chovatelů v Opavě

21.08.2011 13:22

Ve středu se celá naše výprava ve složení 2 kynologové, 1 králíkář a 2 teraristi rozjela do Opavy. Cesta vlakem nebyla nic moc, takže jsme všichni byli rádi, že jsme na místě. Když jsme se ubytovali, jeli jsme naši olympiádu slavnostně zahájit. Vyslechli jsme si asi deset proslovů (všechny začínaly "Milá chovatelská mládeži...") a pak jsme už nabíraly síly na další den.

Ve čtvrtek měli kynologové volno. Prohlédli jsme si zámek v Hradci n. M. a odpoledne jsme si pak s Renčou, která byla se mnou na pokoji, opakovaly poznávačku. Ale brzy jsme to vzdaly a šly radši spát.

V pátek byly se soutěžením na řadě kynologové. Ráno začalo pohovorem, kde jsem dostala pochvalu. Je prý vidět, že o těch psech něco vím =D Po obědě nás čekaly testy. Byly v celku jednoduché, až na dvě zrádné otázky. K večeru nám na místním cvičáku připravili poznávačku. Většina plemen nijak neobvyklá, ale našel se mezi nimi i leopardí pes nebo kooikerhondje. Poznávačkou pro nás soutěžení skončilo.

V sobotu jsme si prohlédli pevnost Darkovičky a hornické muzeum v Ostravě (do dolu už mě nikdo nedostane). A večer jsme se konečně dozvěděli výsledky. Čekala jsem umístění někde na konci, takže když jsem si šla převzít 3.místo, trochu jsem se klepala :-) Pak jsme si ještě vyslechli dalších 10 proslovů a pak šli slavit. S Renčou jsme odešly asi ve 2 ráno spát s tím, že za 4 hodiny vstáváme. Ráno nás čekalo loučení a pak už jenom úmorná cesta domů. Soutěž jsem si moc užila a potkala tam super lidi. Takže, příští rok v Čáslavi :-)